Hoe werkt Mijn Viverion?

Mijn Viverion is een persoonlijke online omgeving, waarin u uw huurzaken regelt op een moment dat het u uitkomt. Gewoon vanuit huis. Handig toch?

Hoe werkt Mijn Viverion?

U maakt eerst een account aan. Daarvoor heeft u inloggegevens nodig. Die kunt u telefonisch of per mail bij ons opvragen.

Heeft u eenmaal een account, dan kunt u via Mijn Viverion online een reparatie melden en gelijk een afspraak inplannen. U kiest zelf de datum en het tijdstip. Ook kunt u alle gegevens over uw woning opzoeken, betaalgegevens inzien en betalingen doen via iDEAL.

Mijn Viverion wordt vernieuwd en is tijdelijk uit de lucht

Achter de schermen zijn wij hard aan het werk Mijn Viverion mooier en beter te maken. Om alle verbeteringen door te voeren, moet de site even uit de lucht. Daarom kunt u tussen 1 oktober en 1 november 2021 geen account aanmaken. Vanaf begin november kan dat wel weer. Belt u ons voor uw inloggegevens.

In de maand oktober gaan uw huurzaken natuurlijk gewoon door. Mail of bel ons gerust als wij u kunnen helpen. Ons mailadres is infoviverionnl, ons telefoonnummer is 088 – 321 32 10. Op onze website www.viverion.nl kunt u ook terecht voor antwoorden op vragen. 

Deel deze pagina