Reparatie aanvragen
Reparatie aanvragen
Werkt iets aan uw woning niet zoals het moet? Bel of mail ons om een reparatie aan te vragen:
088 - 321 32 10, info@viverion.nl.
Dringende reparatie
Kan de reparatie niet wachten tot de volgende dag of tot na het weekend? Bel dan 088 - 321 32 10. U wordt doorverbonden naar onze storingsdienst.
Storing centrale verwarming
Sommige storingen aan uw centrale verwarming kunt u makkelijk voorkomen of zelf verhelpen.
- Het is belangrijk om op tijd de cv-ketel bij te vullen met water. Dat voorkomt storingen. Met dit stappenplan is het een eenvoudig klusje.
- Hoort u een borrelend geluid in uw verwarming? Dan zit er waarschijnlijk lucht in de leidingen. Volg dit stappenplan om de cv-installatie te ontluchten.
Kunt u de storing niet zelf oplossen? Of heeft u een vraag over het onderhoud van uw verwarming of mechanische installatie? Op http://www.feenstra.com/viverion vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met het servicecentrum van Feenstra. Het telefoonnummer is 088 - 845 50 00.
Klein onderhoud
Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor het klein onderhoud aan uw woning, zoals reparaties aan hang- en sluitwerk, schoonhouden van dakgoten en het ontstoppen van de gootsteen en toilet. Wij kunnen dit voor u doen als u een onderhoudsabonnement bij ons afsluit. U besteedt het kleine onderhoud dan aan ons uit. Meer informatie over wat wel/niet valt onder het onderhoudsabonnement valt, leest u hier.
Belangrijk! Voorkom extra kosten.
De kosten van een reparatie zijn voor uw eigen rekening als:
- het gaat om een aanpassing die u zelf heeft aangebracht aan de woning,
- het gaat om schade die u zelf veroorzaakt heeft,
- u geen onderhoudsabonnement bij ons heeft afgesloten.