Reparatieverzoek

Let op: tijdelijke aanpassing i.v.m. het coronavirus

Op dit moment voeren we alleen spoedeisende reparaties uit. Dit is nodig om het aantal contactmomenten tussen mensen te beperken. Als de coronamaatregelen versoepelen, pakken we het niet spoedeisende werk weer op.

We werken coronaveilig

Bij de uitvoering van reparatiewerk volgen we de richtlijnen van het RIVM en het protocol voor de bouw. 

  1. Als u een reparatieverzoek meldt, gaan wij samen met u na of het om een spoedeisende reparatie gaat.
  2. We vragen u of iemand in uw huis ziek is.
  3. De aannemer belt een dag voor de reparatie of iedereen nog gezond is. Dit vraagt hij nog eens voordat hij uw woning binnengaat op de dag van de reparatie.
  4. We vragen u om na het openen van de voordeur naar een andere ruimte te gaan. Bij vragen belt de aannemer u.
  5. Voor het binnengaan van de woning desinfecteert de aannemer zijn handen en trekt handschoenen aan. Ook draagt hij een mondkapje. Bij het verlaten van uw woning desinfecteert hij zijn handen opnieuw.
  6. Als u niet wilt dat iemand in uw huis komt, mag u dat weigeren. Meewerken is op vrijwillige basis.
  7. In onze flyer 'Contactloos werken' vindt u alles op een rijtje.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden