Geen objecten gevonden

Actuele coronamaatregelen

Publicatiedatum: 26-01-2022

Maatregelen in verband met het coronavirus

In de persconferentie van 25 januari 2022 heeft de overheid versoepelingen van de coronamaatregelen afgekondigd. Dat heeft positieve gevolgen voor onze dienstverlening. Hieronder leest u hoe u ons bereikt en hoe we de komende weken omgaan met afspraken.

Hoe bereikt u ons?

  • Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.00 – 16.00 uur en op vrijdag van 8.00-13.00 uur.
  • Contact opnemen kan via:
    • uw persoonlijke online omgeving Mijn Viverion
    • e-mail infoviverionnl
    • telefoon 088 – 321 32 10. Het kan zijn we door drukte vragen even te wachten.

Hoe gaan we om met afspraken?

  • Een reparatie kunt u gewoon aanvragen via 088 - 321 32 10. Wij melden uw aanvraag bij de aannemer. Door de coronamaatregelen kan het zijn dat de aannemer uw aanvraag niet zo snel als gebruikelijk in behandeling kan nemen. Bent u in verband met het coronavirus bezorgd over uw veiligheid, dan kunt u ervoor kiezen de reparatie uit te stellen. De aannemer kan voor zijn eigen veiligheid ook besluiten om niet bij u binnen te komen.
  • Een dringende reparatie kunt u altijd aanvragen, ook 's avonds en in het weekend. Denk bij een dringende reparatie aan kortsluiting, een gaslek, lekkage, problemen met de lift, problemen met de verwarming of warmwatervoorziening. Het telefoonnummer is 088 - 321 32 10. 
  • Heeft u uw huur opgezegd? Wij bellen u over hoe u de woning achterlaat. 
  • Heeft u een nieuwe woning aangeboden gekregen? Wij maken in overleg met u een afspraak voor het tekenen van de huurovereenkomst en de overdracht van de huissleutels.
  • Heeft u een afspraak met ons staan voor de komende weken? Dan nemen wij contact met u op. We vragen u of de afspraak kan doorgaan of dat we de afspraak moeten verzetten.
  • Wilt u zelf een afspraak met ons afzeggen? Dat begrijpen wij natuurlijk. Bel of mail ons gerust.
  • Is er groot onderhoud aan uw woning gepland? We bekijken per locatie wat doorgaat en wat we moeten uitstellen. Wij informeren u op tijd.

Heeft u als gevolg van de coronamaatregelen minder inkomen? 

En verwacht u hierdoor problemen te krijgen met het betalen van de huur? Neem snel contact met ons op. We kijken samen met u welke mogelijkheden er zijn. 

Zorg goed voor uzelf en voor elkaar!

 

Deel deze pagina