Home Over ons Actueel Nieuwsoverzicht

De acceptgiro verdwijnt. Kies een nieuwe manier van betalen

Leestijd: 2 min

 

Betaalt u de huur per acceptgiro?

Vanaf oktober kan dat niet meer, de accepgiro verdwijnt. De acceptgiro die u in september heeft ontvangen (voor de huur van oktober) was de laatste acceptgiro die wij u stuurden.

Kies een andere manier van betalen

Voor huurbetalingen na oktober kunt u kiezen uit vier manieren.

1.  Betalen per iDEAL
Weten wij uw actuele mailadres? Dan ontvangt u vanaf oktober iedere maand een betaalverzoek per mail. Met die mail kunt u direct via iDEAL betalen. U hoeft zich niet apart te registreren. Kijk voor meer informatie op: www.ideal.nl/consumenten/veelgestelde-vragen. Aarzelt u of wij uw juiste mailadres kennen? Geef dan uw meest actuele mailadres door via [email protected].

2.  Betalen per automatische machtiging
Heeft u geen mailadres? Machtig ons om uw huur maandelijks automatisch af te schrijven. Dat is veilig en makkelijk. Toekomstige wijzigingen in de huur houden wij voor u bij. Bel onze klantenservice via nummer 088 – 321 32 10 en vertel dat u voortaan wilt betalen per automatisch machtiging.

3.  Betalen per bankopdracht
U kunt een automatische betaling ook regelen via een periodieke betaalopdracht aan uw eigen bank. Neem daarvoor contact op met uw bank. Toekomstige wijzigingen in de huur moet u dan zelf in de gaten houden en doorgeven aan de bank. Bel 088 – 321 32 10 en vertel dat u voortaan wilt betalen per bankopdracht.

4.  Handmatig betalen
Heeft u geen mailadres én wilt u de huur liever maandelijks zelf overboeken? Dan sturen wij u elke maand per post een betaalverzoek. Daarin vindt u een code waarmee u de betaling kunt doen. Bel onze klantenservice op 088 – 321 32 10 en vertel dat u handmatig wilt blijven betalen.

Vragen?

Neem gerust contact met ons op!  088 - 321 32 10  I  [email protected]