De acceptgiro verdwijnt. Kies een nieuwe betaalmanier

Publicatiedatum: 15-09-2021

 

Betaalt u de huur per acceptgiro?

Dat kan binnenkort niet meer. De acceptgiro die u in september ontvangt (voor de huur van oktober) is de laatste acceptgiro die u ontvangt.  

Kies een andere manier van betalen

Voor huurbetalingen na oktober kunt u kiezen uit vier manieren.

1.  Betalen per iDEAL
Weten wij uw actuele mailadres? U ontvangt dan vanaf oktober iedere maand een betaalverzoek per mail. Met die mail kunt u direct via iDEAL betalen. U hoeft zich niet apart te registreren. Kijk voor meer informatie op: www.ideal.nl/consumenten/veelgestelde-vragen. Aarzelt u of wij uw juiste mailadres kennen? Geef dan uw meest actuele mailadres door via info@viverion.nl.

2.  Betalen per automatische machtiging
Heeft u geen mailadres? Machtig ons dan om uw huur maandelijks automatisch af te schrijven. Dat is veilig en makkelijk. Toekomstige wijzigingen in de huur houden wij voor u bij. Belt u onze klantenservice vòòr 27 september op 088 – 321 32 10 en vertel dat u voortaan wilt betalen per automatisch machtiging.

3.  Betalen per bankopdracht
U kunt een automatische betaling ook regelen via een periodieke betaalopdracht aan uw eigen bank. Neem daarvoor contact op met uw bank. Toekomstige wijzigingen in de huur moet u dan zelf in de gaten houden en doorgeven aan de bank. Belt u onze klantenservice vòòr 27 september op 088 – 321 32 10 en vertel dat u voortaan wilt gaan betalen per bankopdracht.

4.  Handmatig betalen
Heeft u geen mailadres én wilt u de huur liever maandelijks zelf overboeken? Dan sturen wij u elke maand per post een betaalverzoek. Daarin vindt u de code waarmee u de betaling kunt doen. Belt u onze klantenservice vòòr 27 september op 088 – 321 32 10 en vertel dat u handmatig wilt blijven betalen.

Vragen?

Neem gerust contact met ons op!  088 - 321 32 10  I  info@viverion.nl

 

Deel deze pagina