Betaalt u de huur per acceptgiro?
Vanaf oktober kan dat niet meer, de accepgiro verdwijnt. De acceptgiro die u in september heeft ontvangen (voor de huur van oktober) was de laatste acceptgiro die wij u stuurden.
Kies een andere manier van betalen
Voor huurbetalingen na oktober kunt u kiezen uit vier manieren.
1. Betalen per iDEAL
Weten wij uw actuele mailadres? Dan ontvangt u vanaf oktober iedere maand een betaalverzoek per mail. Met die mail kunt u direct via iDEAL betalen. U hoeft zich niet apart te registreren. Kijk voor meer informatie op:
2. Betalen per automatische machtiging
Heeft u geen mailadres? Machtig ons om uw huur maandelijks automatisch af te schrijven. Dat is veilig en makkelijk. Toekomstige wijzigingen in de huur houden wij voor u bij. Bel onze klantenservice via nummer 088 – 321 32 10 en vertel dat u voortaan wilt betalen per automatisch machtiging.
3. Betalen per bankopdracht
U kunt een automatische betaling ook regelen via een periodieke betaalopdracht aan uw eigen bank. Neem daarvoor contact op met uw bank. Toekomstige wijzigingen in de huur moet u dan zelf in de gaten houden en doorgeven aan de bank. Bel 088 – 321 32 10 en vertel dat u voortaan wilt betalen per bankopdracht.
4. Handmatig betalen
Heeft u geen mailadres én wilt u de huur liever maandelijks zelf overboeken? Dan sturen wij u elke maand per post een betaalverzoek. Daarin vindt u een code waarmee u de betaling kunt doen. Bel onze klantenservice op 088 – 321 32 10 en vertel dat u handmatig wilt blijven betalen.
Vragen?
Neem gerust contact met ons op! 088 - 321 32 10 I [email protected]